PK 50 XL typegoedkeuringsnummer

Titel spreekt voor zich.

PK 50 XL typegoedkeuringsnummer

Berichtdoor lilaspost » Ma Aug 22, 2011 6:41 pm

Een newbee met een vraag.
Ik heb een schakel pk 50 xl "bauwjahr" 1990 en wil em laten keuren bij de RDW. Daarvoor heb ik nodig het e typegoedkeuringsnummer of een NL nummer. Waar staat het 'e' typegoedkeuringsnummer of het NL nummer? Ik heb een e nummer gevonden maar ik weet niet zeker of dit goed is (op de site van de RDW staat dat het een kleine letter e moet zijn, bij mij is het een hoofdletter E op een stickertje). Dus ik denk niet dat dat het is. Een NL nummer kan ik helemaal niet vinden.
Heeft iemand toevallig het e nummer of NL nummer liggen, zodat ik het kan checken?

Alvast dank,

Lila
lilaspost

Berichtdoor Maarten Koelen » Ma Aug 22, 2011 7:53 pm

Het nummer dat je zoekt zit ergens op het balhoofd onder je koplamp. Gebruik anders de zoekfuncte eens op NL type keur oid. Verder heb je je framenummer al gevonden denk ik gezien je het bouwjaar weet... Voor de RDW heb je de nederlandse type goedkeuring nodig en volgens mij niet direct het europese nummer dat vaak op je frame zit net iets verder dan je voetrem. Hoop dat dit duidelijk genoed is zo ff snel!

P.s. Zoek ook eens op keuring/keuren/RDW oid en dan wordt in veel topics alles vaak ook al helemaal duidelijk. Gezien je Vespa van na 1974 is maakt het allemaal ook anders....
V50 N '69
Maarten Koelen

Tekst Reclame

Berichtdoor AdMan » Wo Okt 01, 2014 11:17 pm

AdMan
Advertentie Robot

Terug naar Newbees, nieuwelingen, beginnersvragen, betweters enz.